onsdag 14 juli 2010

Grrrr!

Nejdå, jag är inte arg. Jag har bara träffat en
himla massa björnar i Orsa björnpark idag. ;)
Där var det svalt och skönt! Fast det var nog
varmt för de stackars pälsbeklädda varelserna
ändå för det var många av dem som låg & vilade.

Vi har det oförskämt bra och jag som är smått
datorberoende behöver verkligen en paus från
burken, så jag kommer läsa ikapp någon dag
när det regnar eller om jag tröttnar på solen (!).

Vi badar massor, grillar, läser, löser korsord,
umgås och bara njuter. Till och med jämthunden
Ammi har visat sig vara rena Esther Williams.

Ha det underbart!

5 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Precis som det ska vara på semestern =)

Linda sa...

Sommarlycka ja....helt ratt ordval! Det later verkligen helt underbart!

KRAM

Petra sa...

Det glädjer mig att ni har det bra. Stora kramen

Camillas dagar sa...

Det låter jätteskönt! Sitta vid datorn kan man göra regniga dagar (om det nu blir några...)
Själv har jag lånat bonussonens laptop och sitter i uterummet och kikar på bloggar. :)

Omentjej sa...

Molly: ja! :)

Linda: Kram!!

Petra: Kram!!

Camilla: låter alldeles förträffligt! :)