fredag 9 juli 2010

Kan man ha det bättre?


Mamma och pappa har jobbat som sjutton ute
och jag satt vid datorn hela dagen utom när jag
pausade med en simtur.
Men jag har det alldeles underbart! När jag jobbat
färdigt satt jag länge länge i solen och läste, sen gick
jag ner och simmade igen.
Vi har ätit lokalt rökt bäcköring, hälsinge ostkaka
och en kanel- och kardemummakaka som jag
bakade idag. Sallad och rädisor från landet.
Vattnet är 22 grader och alldeles lugnt.
Hoppas alla har det lika bra som jag! :)

5 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Snart har jag det lugnt och gott igen, en dag kvar, nedrädkning pågår ;-)

Petra sa...

Det ser helt underbart ut.

Kram

Camillas dagar sa...

Helt underbart! :)
Jag försöker njuta av varje dag jag också.
Vacker bild!
Kramar

S sa...

Aaooo!! Snart har jag det lika skönt. Tre. arbetsdagar. kvar.

Omentjej sa...

Alla: Gött gött, njut för fullt mina vänner!! Svensk sommar, det finns inget bättre, särskilt inte när den är så här solig och snäll! =)