lördag 17 juli 2010

Semestershopping

Det regnar ju inte, annat än på kvällen när vi
är fullt upptagna med att spela spel. =)
Men ikväll är det FF och då passar jag på att blogga lite
(innan vi ordnar det där discot för alla i södra Dalarna). ;)

Klänningen jag sneglade på i maj köpets för ½ priset.

H&M, 75:-.

Byxdress, skönt. 100 pix.

6 böcker för 130 pix, Helins bokhandel är bäst. =)

Somriga lack till mina tår, 3 för 99:-.

Mkt bra hudkräm. 49 pix på rea.
Ja, jag är en reanörd. Men det är ju så roligt att fynda!

6 kommentarer:

Petra sa...

Vilka fina saker du har hittat på rea. Nagellacken var skitsnygga. Kram

Librarybeth sa...

Toppenfina reafynd! Rea är alltid lika härligt :) Gillar svartvitrandiga klänningen skarpt!!

Att ha det gott sa...

vilka fina saker du shoppat
Pojkarna från Brasilien gillade jag

IngelaMollly sa...

Ja, det är ju det...och vilka fina fynd sen =)

Linda sa...

Harligt!! Sjalv ar jag vardelos pa att fynda sa jag ar jatte avundsjuk!! =))
KRAM

Omentjej sa...

Alla: Jag är jättenöjd med allt. Stora kramar till er alla!!