lördag 28 augusti 2010

Det var vi, och hundratusen till...

som var på IKEA idag. Suck. Vi skulle ju bara kolla lite.
Vi kom iaf hem med några bra småsaker och en hel del
inspiration.

Den fina lampan Årstid står nu i fönstret i min läshörna.


Pax med dörrarna Birkeland ligger bra till som
kombinerad jack- och skoförvaring i groventrén.
Vi tänker korgar till skorna så att man kan dra ut
och lätt se vad man har.

Kanske de här handtagen till.

Jag skulle kunna ha allt i serien Liatorp (som Camilla
också gillar har jag för mig). =)

Vi avslutade med en tvårätters lunch - korv & mjukglass.

8 kommentarer:

Camillas dagar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Camillas dagar sa...

Vad drygt att trängas på IKEA... men det är ju lönehelg nu, så jag förstår om det var fler som skulle ut och shoppa.
Japp, Liatorp gillar jag! Vi har både TV-bänken och vitrinskåpet.
Kram kram!

IngelaMollly sa...

Jag var ju också där idag men vände halvvägs när jag fått med mig en lampa, skulle haft mer men stod helt enkelt inte ut...

Fru Venus sa...

Ha ha, jag har tre stycken av den där bordslampan, alla i sovrummet, och HELA Liatorp serien i vardagsrummet :-)

pillan sa...

Ikea guuu vad kul dit ska jag nog oxå ta mig en tur i veckan

ha re bra

Petra sa...

Fina saker du kom hem med, då är det värt allt folk som trängs.

Omentjej sa...

Camilla: Vi hade inte en tanke på att det var lönehelg, förrän vi kom dit. Men det var noll kö till scanna-själv-kassan, hurra!

Omentjej sa...

Molly: Haha, ja det var nära panik flera gånger, men vi behövde verkligen en del ordna-till-det-saker.

Fru Venus: Sälja billigt till Sverige? ;)

pillan: Ja, om inte annat kan man ju alltid få lite inspiration! Välkommen hit & ha en fin söndag!

Petra: Ja faktiskt, och vi var så fokuserade att det inte var lika hemskt att trängas som jag brukar tycka. =)