tisdag 31 augusti 2010

En liten undring!

Är det något du undrar?

Vi kör en frågestund!

13 kommentarer:

Frida sa...

jag undrar när det blir inflyttningsfest? är i behov av fest ;)

Omentjej sa...

Frida: You've got mail! ;)

Frida sa...

hurra! men inte så många andra frågeställare... då jag kan fråga mer:

*ska ni renovera nåt i huset, eller är det finfint?
*är det på samma gata som familjen B? så att jag hittar...
*får du en walk in closet? ;)

Petra sa...

Har du börjat känna dig hemma i det nya huset?

Omentjej sa...

Frida: Ja, fråga på bara! :D

* Det duger fint, badrummen ska vi ta så småningom (inte så hippa) men allt är fräscht. Att ta upp ett fönster är det enda vi verkligen känner starkt för i nuläget.

* Oh yes, fast längre ner och runt hörnet, men det är bara att följa efter samma sida som de. =)

* YES, hurra!! Jag kanske ska lägga upp en bild på den!

Slutligen: Är ni i stan innan vi lyckas få till festen så kom förbi & kolla!! :)

Omentjej sa...

Petra: Yes! På en gång faktiskt! Det är nästan som att vi alltid har bott här. :)

Librarybeth sa...

Vad kul att man får vara nyfiken i en strut! Vad arbetar du med? Har du någon favoritförfattare? (bibliotekarienörden tittar fram, amen ååååh asså!) ;)

Omentjej sa...

Librarybeth: Jag jobbar som ekonomiassistent, mkt fakturering (både in & ut), projektadmin osv.

Jag har många favoritförfattare, men om jag bara fick välja en enda skulle det nog bli P.G. Wodehouse som alltid får mig att skratta. =)

Frida sa...

bra, då hittar jag. hojtar till om vi är i stan framöver.

Linda sa...

Vart vill du resa nasta gang?? =))

IngelaMollly sa...

När gifter ni er? Fräck som alltid ;-)

Pia Wester sa...

Hur ofta får du visa leg på Systemet ;-)?

Omentjej sa...

Frida: Gött! :)

Linda: Åh!! Massor av ställen, men just nu slåss Italien (rundresa) och Thailand om förstaplatsen!

Molly: Haha, det får du fråga Mr. D ;)

FF-Pia: haha, nästan varje gång. Efter 33 har jag handlat ett par ggr utan att visa, då har jag tänkt på "Blå Stetsonhatt" (HasseåTage) där de sjunger
"Vid 33, är man passé) & blivit lite dyster... ;)