torsdag 12 augusti 2010

Ett par dagens (eller hyllning till mina nya koftor)


Idag den ljuvliga lilla grå från Modström. Det har regnat
och jag har haft en "filmdröm" (en sån där sammanhängande,
lång, spännande dröm som man inte vill vakna från).
Luftfuktigheten är löjligt hög, våra handdukar torkar inte öht.
19 grader kl. 8.00, då fick det bli shorts så klart.

I förrgår var det betydligt svalare. Då fick det bli
blå koftan från Pia & jeans. Gos!

Men koftan jag har idag, Jolly Knit Cardi, den är som
en dröm. Jag har aldrig varit med om ett plagg som
lägger sig som ett fluffigt moln runt kroppen och ger
en behaglig värme utan att bli för varm.
Jag är helt enkelt störtförälskad!

6 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Så kul när man hittar rätt!
Snygg var den oxå:)!

Pia Wester sa...

Du är så himla fiiiiin!

Camillas dagar sa...

Jag älskar koftor och dina såg jättefina ut ju!

Omentjej sa...

Sandra: Mm, verkligen! Tack, och välkommen! =)

Free Fashion Pia: Tack! :) Det är tack vare de fina kläderna från dig! :)

Camilla: Ja, de är underbara! =)

Miss M sa...

Älska koftor mera! =)

Omentjej sa...

Miss M: Funkar ALLTID, i alla sammanhang. Bästa garderobsvännen! =)