lördag 7 augusti 2010

Lördagssvammel, sådär som det kan bli när man är ensam hemma och inte har hunnit prata med någon än

Jag började denna stillsamma, men något regntunga(?)
lördag med en lååång sovmorgon, en aning längre än
planerat men vad gör det?!, och sedan undanplockning,
diskning och städning. Nu ska jag bara dammsuga och
göra lite lite till, resten av dagen gör jag precis vad jag vill.

Drömde att mamma skulle hoppa bungyjump. (!!!!!!)

Igår efter jobbet kom allra käraste syster och hämtade
mig. Tänk vilken lycka det är att ha syskon som man
älskar och inte minst älskar att vara tillsammans med.

Jag har den stora förmånen av att ha två underbara systrar,
och underbara föräldrar, fattar ni hur rik jag är? =)
Lägger man sen till underbara: syskonbarn, svågrar,
sambo naturligtvis ;), hans familj, alla släktingar, alla vänner...
Ja då är jag nog rikast i världen tror jag.

2 kommentarer:

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

härligt med syskon!
Här på Gotland regnar det i dag!

Omentjej sa...

Glamour-Och-Fläskpannkaka: hoppas du myser i regnet! =)