torsdag 19 augusti 2010

Nu blev det kväller...

Oj vad mörkt vi har det hemma, det märkte vi ännu
tydligare när vi kom hem efter en kvällspromenad.

Idag fick vi mycket välkommet besök! Bästa J:s fina
mamma kom och hälsade oss välkomna med en
underbar orkidé (bild kommer). Vi har inte hunnit gå
dit än, så det var jättekul att hon kom hit. Tack!!

Lite trött känner jag mig. Nu är min lägenhet tömd så
när som på några städgrejer, jag hade två fulla bilar
kvar... Det är obegripligt hur mycket saker jag har!
Vi jobbade halvdag tisdag och gör lika imorgon, det
känns jätteskönt att bara ha en halvdag kvar till
helgen. Sov gott mina vänner!

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Kan tänka mig att du somnar ovaggad efter dessa dagar!

IngelaMollly sa...

Det tar på krafterna att flytta, fråga mig, jag veet...

Omentjej sa...

Librarybeth: Oh yes, hinner läsa ngr stackars sidor innan ögonlocken faller som stenar. =)

Molly: Ja det var inte länge sedan! Puh... :)