måndag 9 augusti 2010

Nu firar vi igen!

Det är ett väldigt firande i det här hushållet känns
det som, vilken lycka!! =)

1. Jag hurrar för min fina kusin med fru som fick en
vacker liten dott i lördags, grattis!!

2. Vi skålar ikväll i champagne för att Daniel sålt
lägenheten till ett betydligt högre pris än utgångspriset!

Daniel bjuder mig dessutom på rödtunga med svamp-
och ruccolarisotto samt grön sparris.

Alltså, till hösten börjar det nya livet, men trots åska
och ösregn idag så är det faktiskt sommar fortfarande,
eller hur? ;)

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

God! Vilken middag, är det nåt jag går igång på så är det risotto i alla former och så sparris i samma veva på det! Perfekt till allt firande!!!!

Omentjej sa...

Librarybeth: Jag kan bara instämma, grymt gott är det!! Och ännu godare när man får allt serverat. ;) Han kan han, min mister! =)