måndag 23 augusti 2010

Skåp och tråk

Dagen började så bra, strålande sol och cykeltur till jobbet.
Hann inte vara där så länge, jag fick fruktansvärda kramper
i magen, så D fick skjutsa hem mig.
Jag som skulle överlämna nycklar och skriva på papper idag...
Daniel fick gå till banken i stället för mig.
Jag har tillbringat hela dagen på soffan, med neddragna
persienner. Mycket mycket tråkig dag. :(

Roligare är att vi vann auktionen på hörnskåpet vi budat på.
400 pix (plus provision) får vi ge. Vi pratade om hallen, men
det blir nog vardagsrummet.

8 kommentarer:

Librarybeth sa...

Vilket fint skåp!!! Krya på dig också!! Kram

Omentjej sa...

Librarybeth: Tack, såg precis att du kommenterat längre ner ang. idag. Liiite bättre iaf. Vi letar matsalmöbel i samma stil. =) Kram!

IngelaMollly sa...

Så fint, jag blir nostalgisk på köpet ;-)

Fru Venus sa...

Alltså, 400 SVENSKA pix?? Herregud vad billigt....varför bor jag inte i Sverige...ibland. Hoppas du mår bättre!

Omentjej sa...

Molly: Mm, hoppas det passar hos oss bara!

Fru Venus: Oh yes! =) Det är suveränt att kunna köpa fina möbler så löjligt billigt. Mår lite bättre idag, tack. =)

Camillas dagar sa...

Oh grattis! :)
Men tråkigt med magen. Hoppas att du är pigg igen.
kram!

Petra sa...

Så fint skåp. Mår du bättre idag?

Omentjej sa...

Camilla: Tack, och tack! :)

Petra: Mm! Ja, jag mår bättre men tyvärr inte helt bra.