fredag 20 augusti 2010

Träningsstegen

Jag kan stolt meddela att jag maxat poängen på
stegen för den här veckan. 6 poäng/vecka.
Med två poäng från i söndags är jag snart uppe på
första bonusnivån, en exklusiv handvärmare... ;)

Igår hittade jag ett par finfina, nästan oanvända (hrm...)
träningsskor i en kartong! Perfekt till min nystart!

Jag vet att det låter löjligt, men det har känts nästan
oöverstigligt jobbigt att ge sig ut när man har kommit
hem till tredje våningen. Pinsamt, men så är det.
Nu kliver jag bara ut och har kilometervis med lugna
fina cykelbanor att härja fritt på. Gång gillar jag, men
det kanske rentav blir lite löpning, eller skuttning.

Den svala luften gör väl sitt till!

4 kommentarer:

Frida sa...

låter spännande med den där träningsstegen, hur funkar det?

och ja, kör lite skuttning, det är superkul ;)

Omentjej sa...

Frida: Kan visa i ett inlägg, den är lite konstigt upplagd men man fyller i efter eget samvete. T.ex motsvarar 30 min promenad 1 p medan man måste dansa i 2 timmar för att få lika mkt!! Men jag kommer främst att använda den som en sporre. Skuttning it is! =)

Camillas dagar sa...

Hi hi... Skutta lugnt! :)

Omentjej sa...

Camilla: yes yes! =)