torsdag 9 september 2010

Boktips?

Har ni läst någon riktigt bra bok
som ni kan rekommendera?

7 kommentarer:

Frida sa...

*allt av Håkan Nesser
*Shantaram av Gregory David Roberts
*Den hemliga historien av Donna Tartt (inte direkt ny, men min favvo all times).
*The Poisonwood Bible av Barbara Kingsolver (även den gammal, men top tio på mina bästa böcker ever)

och här http://fraidi.blogspot.com/2010/03/boktips-tack.html fick jag massa fina tips

Librarybeth sa...

Avvägar, Ivans återkomst eller Kära syster; samtliga av Tawni O'Dell eller läs något av Curtis Sittenfeld - eller varför inte något av Joyce Carol Oates eller... nej nu löper jag amok.... :)

Att ha det gott sa...

ALLT av Rosamunda Pilsher

Omentjej sa...

Frida: Just ja, bra. Tack för bra tips, Den hemliga historien har jag tänkt läsa länge.

Librarybeth: Åh spännande, det är ett par av dem jag knappt känner till, vad kul! Löp amok hur mkt du vill! :)

Att ha det gott: Bra, tror mamma har böcker av henne, närmare än bibblan. ;)

Camillas dagar sa...

Jag läser rätt mycket i perioder och har ju en egen "sektion" för det under "Boktips" på min blogg. :)
Kram och krya på dig.

Camillas dagar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Omentjej sa...

Camilla: Ja, vad bra! Toppen! Kram!