fredag 24 september 2010

Svettigt i gallerian

Härlig fredagskänsla!
Jag känner mig sprudlande glad och det är nog
lite resfeber på kontoret idag.
Imorgon drar de flesta av oss till Stenungsund
för att fira företagets 25-årsjubileum.

Vi lunchade på stan och besökte bl.a. den nyaste
gallerian som äntligen fått fler än 4-5 butiker.
Nu har vi Monki, tjoho! Fast jag måste erkänna
att jag kände mig som en dinosaurie därinne med
alla fjortisar.

Strålande värmande sol har vi också!
Det känns tom. riktigt ok att bussen går kl. 06.00
imorgon bitti... ;)

6 kommentarer:

Petra sa...

Vad skoj, skall nu bo på Stenungsbaden?
Ha det sp jätteskoj.

Kram

Frida sa...

vart ligger den nya gallerian egentligen? jag älskar Monki, men det var väl ingen nyhet... man får blunda för fjortisarna (eller vara där kl 10 på morgonen, då är inte fjortisarna vakna). Ha det kul i helgen! kram.

Omentjej sa...

Petra: Yes! Ska bli jättekul!

Frida: Den ligger i gamla Domus! Det var nog extremt idag för det var tydligen studiedag, men annars var ju kl.10 en bra idé! Jag är så glad att Monki kommit till oss! :)

Camillas dagar sa...

Jag tror aldrig att jag varit in i någon Monki-affär, men det låter onekligen spännande.
Kul med lite nya shoppingställen i stan. :)
Kram och trevlig helg!

Librarybeth sa...

Monki har jättemycket fint! Som sagt det gäller att stålsätta sig en smula innan man går in alt. gå dit med sin tonårsdotter.... ;)

Omentjej sa...

Camilla: Mm, det behövdes ett lyft i centrum! Jättekul!

Librarybeth: Haha, en tonårsdotter vore ju bra att ha! Jag får stålsätta mig helt enkelt, el. gå tidigt som Frida rekommenderar. :)