söndag 12 september 2010

Kräfthelg

Visst kom jag iväg igår!
Smidigt som bara den, D hämtade mig i mysiga Hedemora.

Jättemysig korthelg blev det, med massor av god mat
och supergoda hemfiskade kräftor, och inte minst väldigt
bra sällskap. Föräldrar, bror/tjej och syskonbarn. =)
Jag är så glad att jag piggade på mig nog att komma iväg!

Imorgon blir det jobb igen, fast tyvärr har jag fortf. feber
och känner mig inte helt hundra. Hoppas jag blir frisk inatt!

(Skulle lagt in en bild men får återkomma, kameran har
laddat ur.)

3 kommentarer:

Petra sa...

Här ger sig inte min förskylning heller.
Krya på dig,

Camillas dagar sa...

Vad kul att du kom iväg på den mysiga kräftfesten. Hoppas att du kryar på dig bums!
Kram kram!

Omentjej sa...

Petra: Tack detsamma! Här på jobbet är det flera som är på väg in i sin andra vända... :/

Camilla: Tack! Det var så gott med hemfiskade kräftor!