fredag 24 september 2010

Redo för fest

Nu har jag bestämt att jag ska ha denna klänning.
Svarta strumpisar & röda skor till.

Det här lövhalsbandet köpte jag idag för det
passar bättre till klänningen än det annars
underbara lövhalsbandet jag bloppade från Pia.


Vår avdelning ska bo i en egen villa tillhörande
Stenungsbaden, här. Kan bli hur bra som helst.
Framför allt ska det bli kul att träffa "mina" norrmän,
som jag annars bara har haft mailkontakt med.
Chefen är den enda jag träffat och han är den enda
jag blir arg på, de andra norrmännen är suveräna.
Trevlig helg! Nu blir det salami, ost, vin & film!

10 kommentarer:

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

jättesnygg klänning och halsband!
ha en bra helg!

Petra sa...

Så snygg du är.
Ha det bäst.
Kram

Librarybeth sa...

Vraiment supercool!!!! Ha en rolig helg, hoppas festen blir lyckad!!

Mollamaja sa...

Låter som nåt kul på gång, have fun!

IngelaMollly sa...

Fining, ha det bäst på Västkusten! Om du känner dig som en dinosaurie där blir jag ju en fossil minst ;-)

S sa...

Schysst! Hoppas norrbaggarna var till belåtenhet!

Camillas dagar sa...

Jättefin!!!
Hoppas att ni hade en riktigt trevlig kväll.
Kram!

Omentjej sa...

Alla: Tack, det var så himla kul!
Återkommer med inlägg ikväll. :)

elisabet sa...

Åh vilket fint halsband!

Omentjej sa...

elisabet: ja det är så skirt, hittade det på Kicks.