fredag 10 september 2010

Ring ring...

Ja ikväll sitter jag faktiskt ensam och väntar
på att han ska ringa... :)

Planen var att vi skulle till D:s stuga och fiska
kräftor, men jag orkade inte följa med.
Sen så kom jag på den strålande idén att jag
kan ta tåget till Hedemora imorgon om jag
känner mig bättre, och det är jag säker på att
jag kommer att göra.

Så imorgon blir det kräftskiva på hemfiskade
kräftor, najs.

Men ikväll är det soffa, film och massor av juice
som gäller. Hoppas ni har en skön kväll!

6 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Tack detsamma, klokt beslut där.

Omentjej sa...

Molly: Tack, det känns som jag gjorde rätt. :)

Librarybeth sa...

Jag hoppas att det blir en fin helg med goda kräftor! Ha det bra!

Camillas dagar sa...

Hoppas att du kom iväg i dag och att ni har en mysig kräftmiddag just nu. :)

Fifi sa...

Här sitter vi båda klistrade vid datorn en hel del, fast han är lite värre än jag. Men det är ändå lite sött att chatta med varandra fast man sitter i samma rum.

Hoppas du kände dig bättre och att det blev en grym kräftskiva!

Omentjej sa...

Librarybeth: Tack, det blev jättebra! Och du verkar ha haft det fantastiskt!

Camilla: Yes, och yes! Tack, kram!

Fifi: Haha jag håller med! :) Det blev toppen, tack!