onsdag 22 september 2010

Ta dig i h***en!

Jag gillar mitt jobb.
Arbetsuppgifterna.
Självständigheten.
Kollegorna - de flesta av dem vill säga.
Det finns personer här som njuter av att försöka
trycka ned mig. Förminska mig. Avfärda mig och
mina kunskaper.

Det gör mig så fruktansvärt arg! Jag tar inte åt mig
i den meningen att jag börjar tvivla på mig själv,
men jag blir vansinnig på dessa ständiga försök att
nedvärdera mig! Varför?!
Jag måste vara fantastisk eftersom ett sådant behov finns.

Ta er i h***en säger jag bara! Jag är bäst!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är du! Bäst, alltså.
Kram J

Librarybeth sa...

Stå på dig, du är bäst! De där nedtryckartyperna är för trista. Och de finns lite överallt....

Frida sa...

SÅklart du är bäst! Trist att det måste finnas sånna där nedtryckartyper. kram.

S sa...

JA!!

Camillas dagar sa...

Usch för såna vidriga people!
Hos mig är det bara trevligt folk, men jag har varit med om andra ställen - då man nästan haft ont i magen på jobbet.
Kram!

Omentjej sa...

J: Tack min vän, det värmer! Kram!!

Librarybeth: Ja så onödigt att hålla på så. Tack, och kram!

Frida: Tack min vän, kram!

S: =)

Camilla: det värsta är att de kan vara hur trevliga som helst ena dagen, för att hugga en i ryggen nästa. Psykopater. Kram!