måndag 6 september 2010

måndagspladder

Trots skärsåret i handen har jag haft en finfin måndag!

Till att börja med var det ju strålande underbart väder,
jag var ensam på cykelbanorna, sweet!!

Gävleborna var jättetrevliga och det ska bli kul med
lite nytt att ta hand om.
Vi hade finaste kollegorna K & Å på besök samtidigt och
var på en fantastiskt trevlig lunch (uteservering i solen)
där vi fick chans att prata om sånt vi aldrig får tillfälle
till annars. De är så himla bra!!

Daniel lagade jättegod chili con carne (efter min lilla
olycka blev jag skickad till soffan, tack älskling).
Sen busade vi - punschglass från glassbilen (vi har
ju ömmande halsmandlar fortfarande...)

Sov gott mina vänner, det kommer jag göra!

5 kommentarer:

Librarybeth sa...

Hoppas att du kryat på dig, glass kan göra underverk ;) verkar som att din måndag har varit najs! Skönt! Kram ha en fortsatt bra vecka!

Att ha det gott sa...

Åhh Godaste glassen

Omentjej sa...

Librarybeth: Mm, jag verkar klara mig fint efter helgfebern (måste vara glassen, måste nog fortsätta medicinera idag ;)
Tack detsamma! Kram!

Att ha det gott: Eller hur! Gjorde egen en gång, men den ville aldrig frysa ordentligt. Kanske för att jag hade en rejäl skvätt äkta punsch, man borde nog ha essens i stället, haha.

Camillas dagar sa...

Gävlebor ÄR trevliga... men har du varit i stan alltså?
Måste läsa ikapp lite här. :)
Kram!

Omentjej sa...

Camilla: I know! De var i Västerås, men någon gång e. 20/9 åker jag & hälsar på dem. =) Kram!