måndag 11 oktober 2010

Bara en vanlig dag...

...men jag är helt slut. Jag orkar inte blogga.
Så jag bjuder på lite bilder från heögen i stället.
Jobbdagen var överstressig och jag har en hemsk
huvudvärk nu. Ska dricka lite te och titta på Grey's.


Fredagens svampskörd. 3,6 kg rensat.


Utsikten över sjön tröttnar vi aldrig på.

Rönnen genom dörren...

Sagoskogen, så här ser det ut överallt, utom längst
upp där det mest är vitmossa...

På ställe nr. 4 hade en björn lättat på trycket... :D

På väg hem, efter kalas för en ljuvlig treåring.

I resväskan hade jag min skörd. Drygt 2 kg rensat. =)
Vi har ätit gott och sett mysiga filmer och skrattat
och pratat och varit i skogen! Underbart!
Tack mamma och pappa för en underbar helg!!

4 kommentarer:

Librarybeth sa...

En sådan fin helg kan man leva på länge.... hoppas arbetsveckan inte har fullt så mycket fart som måndagen....!

Omentjej sa...

Librarybeth: Ja verkligen! Idag är det mkt bättre än igår så det blir nog bra resten av veckan! :)

Camillas dagar sa...

Vilken underbar helg ni haft! Vi har också fyllt på svampförrådet i helgen, men mer ska det bli. Det finns mycket svamp i år - härligt! :)

Omentjej sa...

Camilla: Ja det är så lyxigt att öppna frysen och den är fylld med mat man själv samlat in! Svamp och bär, rena guldgruvan! =)