lördag 30 oktober 2010

Orättvist

Nu kom jag på att jag vill ha indisk mat, men
det är inte det lättaste att få tag på i gurkstan.
Det finns visserligen en indisk restaurang, men...
det är ett riktigt hak och förmodligen det sista
stället jag skulle beställa mat ifrån (tanken på
att ens gå in där tar emot).

Det kan ju vara hur bra som helst, det kan också
vara så att de faktiskt inte serverar mat alls
(jag tvivlar starkt på att de har annat än nötter).

Jäla sit, varken indiskt eller mexikanskt kan man få.
(Saffet's räknas inte.)

5 kommentarer:

Frida sa...

KOm hit! Vi har flera bra indier, och ska faktiskt just beställa hem just indiskt!!

Omentjej sa...

Åh ja! Jag hade det på känn när du skrev hämtmat! Raincheck på den?
Ha en riktigt mysig kväll!! Kram!

Frida sa...

raincheck absolutely! vi får boka in den där helgen nån gång. shopping och indiskt till lunch kanske?

IngelaMollly sa...

Visst är det irriterande när man inte kan få tag på det man är sugen ¨på? Indiskt går dock bort för min del ;-)

Omentjej sa...

Frida: Ja, lysande idé!!

Molly: Ja verkligen! Det slutade med Santa Maria-indiskt.