tisdag 12 oktober 2010

Saker jag hört

Igår...
- berättade en kollega att han varit på IKEA i Örebro och
upplevt min mardröm. Jag drömde att jag gifte mig i
lunchrummet på jobbet. Här var det två anställda som gifte
sig i restaurangen på IKEA. Vojne.

- läste jag att det troligen är nära slutet för Michael Douglas.

- såg jag Grey's och Hero (filmruta kommer)

- läste jag om technoklubbar i Berlin & polska rivieran, häpp!

- fick jag arga blickar utanför Ica när jag kom farande på min
röda blixt (monarken Karin)

- var det frost på morgonen men vackert hela dagen

- och kräkstressigt på jobbet

Idag...
- är det en lugn dag.

- är det en sorglig dag, varför tog pojken livet av sig när
livet är så vackert? Varför hejade folk på? Jag kan
omöjligt begripa det.

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Jag har missat massor av nyheter märker jag, tack för uppdateringen.
Gifta sig på IKEA? Ja, det är tur att man är olika. ;)

Omentjej sa...

Camilla: Jag tittar ju sällan på nyheter så jag snappar upp det mesta vid fikabordet. :) Gifta sig på jobbet... som om man inte spenderade nog med tid där! :D