söndag 31 oktober 2010

Sköna söndag

Vi åkte till Hälla för jag kände hur det ryckte i
shoppingnerven, det var länge sedan jag köpte något.
Men trots ihärdiga försök blev det inte mer än en
svart polo, något jag visserligen saknat, men ändå.
Jag ska väl vara glad att pengarna stannade på kontot
men ni förstår säkert känslan, lite besvikelse sådär...

Fikamys hos min fina fina syster som inte bangar
för att ge sig ut i svampskogen trots sin stora mage!
Respekt! =)

Sen övningskörde jag. Lite.

Nu ska D jobba och sen ska vi äta färsk getost m. tillbehör.

Hurra!

6 kommentarer:

Frida sa...

åh, jag förstår precis känslan! men du verkar ha haft en bra dag ändå. kram på dig.

Linda sa...

Skulle kanna likadant =/

Getost later fantastiskt!! Mmmm....
Om jag inte just overdoserat pumpasoppa hade jag dreglat nu!!
Kram

Camillas dagar sa...

Jag var på en riktigt lyckad shoppingtripp i går. :) Jag förstår dig helt, det är öken att inte hitta något då man är shoppingsugen ju.
Hoppas att ni hittade mycket svamp i stället då. ;)
Kram!

IngelaMollly sa...

Jag brukar aldrig ha de problemen...;- Vilken månad är din syster i? Kram!

Librarybeth sa...

Äsch då, men då sparade du kulorna istället... :)

Omentjej sa...

Frida: Mm, toppendag! =) Kram!

Linda: Åh pumpasoppa, det har jag aldrig ätit men det låter jättegott! Kram!

Camilla: Ja verkligen! Jag var tyvärr inte med i skogen, ska se om jag kan lura med henne på lördag... ;)

Molly: Hon har gått en bit över halva tiden, men det är inte bara en... ;)

Librarybeth: Yes! Såg trevligt ut när jag tittade in på kontot idag. ;)