onsdag 13 oktober 2010

To do

Idag ska jag städa. Öken.
Det är nästan så att jag inte vill åka hem när jag
vet vad som väntar. =)

Så här står det om den personlighetstyp jag har enl. ett test:
Because ENFPs live in the world of exciting possibilities, the details of everyday life are seen as trivial drudgery. They place no importance on detailed, maintenance-type tasks, and will frequently remain oblivous to these types of concerns. When they do have to perform these tasks, they do not enjoy themselves.

Det stämmer väl säkert på många, men det träffar mitt i prick
hos mig. Pga detta skjuter jag på städning, betala räkningar, etc.
Det är ju så fasansfullt tråkigt!
Inte för att jag gör något vettigt i stället, jag bara leker.

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Nä, städa är ju inte jättekul... Köp dig en bukett fina blommor att ställa i en vas då du städat klart, då kanske det blir lite roligare. ;)

Omentjej sa...

Camilla: Strålande tips, det ska jag alltid göra såna dagar!