tisdag 2 november 2010

Mat och outfit


Jag blev sugen på fisk och vi köpte filéer utan att riktigt
veta vad det var. Fjärsing var det. Jättegott! Mos till det
och en sallad på svarta bönor, rödlök, tomat, persilja, citron.

Nu är det riktigt ruskväder ute, perfekt för mig för jag är
rekordtrött! Min plan för kvällen är att krypa ner under en
filt i soffan och titta på tv. Kanske äta lite pomelo.
Förmodligen slumra till. :)


Fridas klädutmaning är ju garderobsvärmare och
det har den här kjolen sannerligen varit ett tag nu.
Den är lite konstig i modellen och sitter inte jättebra
i midjan. Inte alls faktiskt. Men med en kofta över
så funkar det ju hyfsat.

Det är tveksamt om det blir mer bloggat idag.
Vi bjöd förresten över mor och far på provsmakning
av nyaste blossan igår, saffran är årets smak.
Bäst kall löd domen. Så vet ni det. =)

4 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Mmm så gott det där såg ut och så fin du är! Kram!

Camillas dagar sa...

Fjärsing...har jag aldrig hört talas om. Gott såg det ut i alla fall. Din garderobsvärmare såg fin ut tyckte jag!
Ha en skön onsdag!

S sa...

Och så fantastisk GOD den är! I löv.

Omentjej sa...

Molly: Tack, det var supergott!

Camilla: Tack, jag hade hört talas om fisken men jag var ändå tvungen att googla den. =)

S: Verkligen!