lördag 6 november 2010

Spökfest!

Idag är det dags för årets läskigaste fest.
E&L kunde inte komma förra helgen så vi kör idag.

Inbjudan är snarlik förra årets,
men menyn är lite annorlunda:

Vi ska börja med att besöka kyrkogården där vi tänder
ett ljus för min farmor och farfar och går vår lilla runda
där alla våra gamlingar här i stan ligger. Skönt att ha dem
samlade och de ligger dessutom på den finaste delen av
Hovdestalund. Där vill jag ligga en gång.

För mig är häxor mer påsk än Halloween, men
det är å andra sidan godissamlandet också.

Kvällens film blir "Nightmare before Christmas",
jag tror inte att den är för otäck? I så fall byter vi. :)

Ha en skön lördag i det vackra vädret!

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Hoppas att ni har en trevlig och hemsk (?!) fest. ;)
Menyn var både spännande och fin.
Kram!

Linda sa...

Ooohhh I love Tim Burton!! The nightmare before Christmas ar super =))
Kram

Omentjej sa...

Camilla: Mm, mycket trevlig! :) Kram!

Linda: Me too! Ja den är superbra, det har på senare år blivit ngt av en jultradition för min D att se den. Kram!