fredag 25 mars 2011

Fina fredag!

Den här fredagen började bra och har hittills bara
blivit bättre och bättre, finaste vännen med dotter
har varit på besök och det är så kul att träffas.
Vi har känt varandra i 27 år, det är så himla skönt!
Nu ska vi dessutom ha barn med bara några veckors
mellanrum, extra kul!

Det haglade en stund men sen kom solen snällt tillbaka
och jag känner mig bara genomlycklig.

Fick se jättefina mammaklänningar som J beställt
så nu blir det till att kolla igenom hela sortimentet
på asos, jag har aldrig beställt därifrån av någon
underlig anledning (tror jag har fått för mig att det
är krångligt) men nu jäklar, jag har ju ett dop att gå på.

4 kommentarer:

Anonym sa...

27 år???? Hjälp, det måste betyda att vi är gamla..

Omentjej sa...

Anonym: Ja eller hur, jag fick också en chock när jag insåg det! :D

Fifi sa...

Det låter som en jättefin fredag!

Visst kan det vara skönt att vila på dagen, men det blir ju aldrig samma sak som att sova på natten, det går liksom inte att ta igen förlorad sömn hur mycket jag än försöker. Hur som helst blev det en bra dag till sist igår!

Omentjej sa...

Fifi: Det var det!!

Håller med, vila på dagen är inte ens i närheten. Skönt att det blev bra ändå.