måndag 28 mars 2011

Nattens dröm och kvällens mat

Haha, drömde att jag skulle på militärbal med
Mikael Persbrandt. Hans barn hade hittat en medalj
han hade fått och han ville först inte prata om det
men sen berättade han och så kröp det fram att det var dags för någon bal...

Persbrandt, hans killkompis och en tjejkompis var
alla singlar och så kom de på att de kunde väl gå
på balen & kanske hitta någon. Jag erbjöd mig
att hänga med som sällskap.

Samma dag som balen ringde tjejen och berättade att
jag inte behövde gå för hon och killkompisen hade
blivit ihop kvällen innan (jag tror det var bal då
med?), men jag ville inte bli snuvad på fest så jag
svidade upp mig i långklänning och stora väldigt
glittriga örhängen, funderade på om jag skulle ha
glitterhalsband men kom på att det vore bättre med
ett enklare. Det var kallt så det skulle passa bra
med pälsjackan kom jag på.

Ja ja, vad är väl en bal på slottet...?

Sen drömde jag om ngt omklädningsrum, det verkar
vara ett nytt återkommande tema, omklädningsrum och
våta handdukar. Hmm...

Kvällens mat då? - Fiskpudding.
Första gången jag gjorde själv och den blev nästan
precis som mammas! Hurra vad jag är bra! :)

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

eeeh.... ibland undrar man var man får allt ifrån, inte sant?!! :)

Omentjej sa...

Beth: Sannerligen!! Helknasigt! :D