måndag 4 april 2011

Måndagen

Avrundade dagen med att hålla bebis och det
blir ju inte mycket bättre än så.

I kylen låg ett sparrisknippe kvar och några
jordgubbar, ingen dum kvällsmat.

Jag överlevde första dagen men jag kan inte säga
att jag genast kom in i det igen. Jag märker att
händerna gör som de brukar, men huvudet är inte
på jobbet utan fyllt av tankar kring framtiden.

Väl hemma låg klänningarna från Asos!!
En var inte alls bra - kort och genomskinlig
(den grårandiga), en var tyvärr för liten
(men den var underbar och en ny är redan beställd)
och resterande tre är jag supernöjd med direkt,
särskilt den vita i spets. :)

4 kommentarer:

Petra sa...

Hoppas att det går bättre att jobba de som du har kvar på jobbet.
Kram

IngelaMollly sa...

Du är snart på banan igen! Ser fram emot att se klänningarna! Kram!

Librarybeth sa...

Och du kan säkert föreställa dig hur man känner sig när man är hemma med bebis och tänker på sitt jobb. Då minns jag att jag undrade; vad 17 gjorde jag DÄR som var så himla viktigt? Perspektiven ändras verkligen efter vilken fas man är i livet! Och ASOS - jag har inte testat att beställa därifrån - än.

Omentjej sa...

Petra: Tack kära du, kram!

Molly: Yes! Åh, orkade inte fota idag, men bilder kommer komma. :)
kram!

Beth: Haha, ja, kan tänka mig det... Asos kan jag hittills rekommendera, mkt smidigt.