onsdag 22 juni 2011

Fryslort

Det är grått ute och inne sitter jag i leggings, linne,
kofta och fryser. Jag sov gott hela natten och ändå
är jag trött. Hurv!
Det känns verkligen som dagen efter, igår var en sån
himla fin och fantastisk dag och idag är allt bara stilla
och grått och allt känns lite ödsligt.

Skumt.

Jag har tittat på inspelade program hela morgonen
och nu funderar jag på vad jag ska ta mig för...
Jag vill cykla till biskopsängen och promenera runt
bland kolonilotterna (för långt att gå dit just nu) men
jag kände sist jag cyklade att det inte var lika bekvämt
längre. Läsa? Se något annat? Sy? Packa upp de där
sista lådorna & kassarna i biblioteket (not!, men man
kan ju iaf låtsas vara motiverad)? Baka kanske?

Det är bara att inse, jag är just nu totalt uttråkad.
Men det där med att baka var ju kanske inte helt fel.
Eller raka benen för det lovade jag D att göra idag.
Ta ett bad kanske? Mmm, najs.

2 kommentarer:

Miss M sa...

Tittar in varje dag för att se om det hänt något är så nyfiken ju!

Grattis på din dag förresten vännen <3
KRAM

Omentjej sa...

Miss M: :) Det är en envis lite buse därinne som trivs alldeles för bra! :D
Tack raring, jag blev helt överväldigad av alla gratulationer igår, eftersom jag fyller vid midsommar fyller jag oftast lite i smyg. =) KRAM!