fredag 10 juni 2011

Kalas igen


Jag ville verkligen ner på stan vid lunch för att titta och lyssna
på studentkortegen, men ibland får man erkänna sig besegrad.
Jag har inte ens varit ute mer än sammanlagt kanske... 15 min idag.

I stället har jag ägnat dagen åt att ligga på soffan och titta på
inspelade program (då blir mannen glad eftersom det varit så
fullt på hårddisken) samt några gånger smygit i fönstret för att
spana efter studenter. ;)

Den jädra halsbrännan vill inte ge sig vilket innebär att jag inte
kan äta mina ordinerade jordgubbar, fy tusan vad orättvist.

Ikväll förflyttar jag mig från vår soffa hem till föräldrarnas soffa,
min kära moster är ju på besök så jag vill passa på att träffa henne lite mer.

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Du gör så rätt! Vila dig i form :) och förflytta dig mellan soffor!

IngelaMollly sa...

Du gjorde helt rätt; det var tokhett och stökigt som bara den. Kram!

Omentjej sa...

Beth: Bästa medusinen! :)

Molly: Skönt att höra (att jag valde rätt alltså ;) Kram!