tisdag 27 september 2011

Tröttmössa

Jag är fortfarande helt slut, efter helgen antar jag.
Det var som sagt en fantastisk helg men jag blev visst jättetrött.

Idag har vi promenerat. Två gånger satt Fia i vagnen en kort
stund, hon såg så nöjd ut när hon kom upp lite, men hennes rygg
är inte stark nog så det blev som sagt kort. Kul att se dock.

Vi var även ner på stan en kort sväng, passade på att köpa en
present till Sofia bara för att jag kände för det. Hon fick en
jättesöt Dumbo-speldosa. Ska fota den men inte ens det orkar
jag just nu.

Ha en skön kväll, nu ska jag nog försöka läsa lite.

3 kommentarer:

Smakbitar sa...

Ja, ibland tar tiden ut sin rätt. Känner samma här..
Vilken tur att man då bara kan stanna upp och bara vara.
Vad härligt att ni är färdiga med dopet. Det verkade vara en lyckad dag :)
Vi har vårat kvar. Har inte ens tagit tag i det, men känner att det börjar brådska..Har du några bra tips om vad man bör tänka på? Vad bjöd ni på för smarrigt tex? :) Känner att alla tips är varmt välkomna.
Kram frida och malte
Ps. krya på dig med tröttheten

Librarybeth sa...

Förstår att du är trött - sånt där tar på krafterna!!!

Omentjej sa...

Smakbitar: Vi bjöd på smörgåstårta och därefter hembakta brownies och småkakor.
Mitt bästa tips är att ha gott om tid och förbereda så mkt som möjligt i så god tid som möjligt.

Trots att vi tyckte vi hade gott om tid blev själva dopet försenat - vi lät henne nämligen sova ända till vi kom till kyrkan och då var hon vrålhungrig...
Om ni har många gäster så be om hjälp, det är trist om man bara måste jobba och inte hinner prata med någon.
Kram!


Beth: Verkligen, det är nästan så att man blir mer trött efter roliga händelser...