söndag 19 augusti 2012

På hemmaplan igen

Jag och Fia har varit bortresta mest hela veckan, vi följde med syster och lillkusin till underbara Hälsingland och plockade vinbär, rensade kantareller och hälsade på goda vänner i Sveg över dagen.

Efter ett par dagar kom andra systern och storkusinen och plötsligt var vi samlade alla tjejer i klanen, det vill säga hela sju brudar och så pappa förstås. :) 

Det var hur som helst underbart att komma hem till min älskade man igen.

Nu är jag galet sugen på att börjar blogga ordentligt igen, jag har huvudet fullt av saker att skriva om men tiden vill inte riktigt räcka till med en trollunge som är överallt hela tiden.
Hon höll för övrigt på att bita av mig tummen idag, så kan det gå när man försöker kolla om det är nya tänder på gång. Aj.

Inga kommentarer: