torsdag 13 september 2012

Bettskenan och yogan

Jösses vad trött jag är...
Full fart idag med trädgårdsarbete och yoga och besök på stora shoppingområdet.
Det var det sista som tog knäcken på mig, både trädgård och yoga gör mig piggare
men det där gräsliga området gör mig alltid helt (gråt)färdig. Usch.

Bettskenan i alla fall, den var alla tiders! Jag vaknade några gånger och drömde ganska konstigt,
men när det väl var dags att stiga upp hade jag inte ont i axlar/nacke som jag brukar!
Däremot var jag öm i en tand så jag måste tyvärr tillbaka och korrigera, synd för det hade varit
helt underbart om det bara hade fungerat perfekt. :)

Hur som helst: egentligen är jag jättepigg och glad, fast just nu makalöst trött och så hungrig
att jag snart blir grinig. Kvällsmatsdags!

Inga kommentarer: