söndag 24 februari 2013

Dags för Wallin

Det är lite varannandags-sjuka här... Igår mådde jag bättre igen och vi åkte på utflykt till Åsby kött & vilt. De har fantastiskt fint kött och det känns så lyxigt att handla där. Köpte nog 4-5 kg kött av olika slag (bl.a. märgpipa som blir en köttgryta idag, kalvstek, rökt hästkött, mm.).

Daniel var borta på kvällen och jag som var helt slut hoppades på en tidig kväll för både Fia och mig. Hm... 21.30 somnade tussen. Gjorde inte så mycket för hon var så himla gullig och snackade massor när hon försökte somna. Jag började känna av halsen och inatt har den gjort så ont att jag knappt kunnat sova. :(  Antar att det är dagisbacillerna som slagit ut mig totalt. Snuvig har jag blivit också.
Och Fia hostar...

Hur som helst, syrran ringde och frågade om vi ska med på stan och se utställningen med Lars Wallins klänningar. Bara en vecka kvar så vi hakar på!

Inga kommentarer: