torsdag 4 april 2013

Hej hej hemskt mycket hej

Det var inte alls meningen att göra ett så långt uppehåll, jag har bara inte hunnit med... Fia har inte somnat förrän 21.15 om kvällarna och jag har läst en spännande bok "Ni älskar dem inte" av Belinda Bauer.

Och så har jag varit trött, och snuvan har kommit tillbaka. Lock för örat också. Funderar på om det kan vara någon slags pollenreaktion.

Igår fick vi i all hast åka på stöveljakt. Gå i vatten med vinterkängorna var ingen hit, tror det rann över kanten... Så nu har vi köpt fodrade gummistövlar och idag fortsatte vi shoppingturnén med galonkläder. Av bara farten följde ett nytt fleeceställ och en superhärlig jacktröja i stickad fleece med hem. Vi handlade på en gammal barnbutik i stan, minns att vi gick dit när jag var liten. De har en stor lastbil i trä som barnen kan låtsasköra och vi hade svårt att få med Fia därifrån. Superbra service.

Apropå köra fick Fia åka traktor när vi hälsade på farmor och farfar på vägen hem från stugan. Succé.
Och jag körde halva vägen upp och hela vägen hem för första gången i mitt liv.

1 kommentar:

Unknown sa...

Woho!!! Bra jobbat!!! /j