onsdag 17 april 2013

Vardag

Vi (Fia) har haft lite sena kvällar ända sedan påsk. Jag tror det hänger ihop med sommartiden och att hon varit hemma mycket (sjuk, påsklov). Nu börjar det så sakta bli lite mer ordning igen, till exempel somnade hon före 20.30 igår till skillnad mot senaste tidens 21.30-22.

Lite jobbigt har det hur som helst varit att hela kvällarna har kretsat kring detta att Fia ska sova.

I helgen blev jag hängig och har nu lyckats missa yogan denna vecka pga feber och värk i kroppen.

Inte meningen att gnälla dock. Det är vår på riktigt nu, första påskliljorna har börjar slå ut och jag hittar nya krokusar varje dag (på ställen jag inte planterat dem och där de inte funnits tidigare, intressant).

Fia är äntligen sitt vanliga glada jag igen efter senaste sjukomgången. Glädjen varvas dock med fantastiska utbrott då och då. De går över ganska fort tack och lov men hjälp vad arg hon kan bli.

Ja det var väl intressant? Nu ska vi se färdigt Puh och läsa X antal böcker (alt. en bok om och om igen). Ha de!

1 kommentar:

Camillas dagar sa...

Trevlig helg tjejen och härligt att höra att ni båda är på tillfrisknande i alla fall! :)
Kram kram!