tisdag 9 april 2013

Yoga

Äntligen! Nu har jag brutit den onda cirkeln och kommit igång med yogan igen. Nu ska inga sjukdomar få hindra mig. Underbara älskade yoga! Världens bästa instruktör har jag också.

Igår fyndade jag skaljacka på PoP för halva priset, en riktigt knalligt grön. Fyndade dessutom Cliniqueprodukter till mig själv. Rinse-Off Foaming Cleanser & ny mascara (high impact favorites med mascara, ögonpenna och ögoncreme) för 364 kronor. 20% rabatt och dessutom bonusgåva vid köp av två produkter. Jag är väldigt förtjust i Clinique, det är det märke jag varit mest troget.

Även om det var kallt igår så börjar den verkligen kännas i kroppen nu, våren.
Har en del skoj att se fram emot också: aw på fredag, ölprovarmiddag nästa vecka, weekend i Skåne, Gustafsson & Schyffert, Springsteen på Friends arena med övernattning på Sheraton.
Då är vi inne i maj och har det förhoppningsvis varmt och skönt.

Idag: VAB. Bacillerna vill inte riktigt ge med sig.

Inga kommentarer: