onsdag 19 juni 2013

Firad!

Jag har en härlig kalasig helg framför mig!
På midsommarafton fyller jag år och på midsommardagen ska vi fira ettårig bröllopsdag här.

Eftersom jag är ledig imorgon och på måndag blev jag firad av "fikaklubben" på jobbet idag.
Paketen gick i filmens och glamourens tecken fick jag veta och jag blev så glad!!

Jag vet inte om det framgår men i hatten finns samma toner som i klänningen. Passar jättebra ihop. Jag fick även ett nagellack i en härlig rödorange nyans.
 
En helt perfekt present helt enkelt!
 
Firade de kommande fem lediga dagarna med sushilunch. Efter jobbet har jag packat (åketråk) och registrerat blöjkoder i Liberos poängshop. Jag gillar verkligen de där bra klubbarna och panelerna.
Från Libero har jag fått jättemycket fint, jag är även med i tre läsarpaneler som ger jättefina gåvor, bl.a. kan man få halvårsprenumerationer på andra tidningar. Perfekt ju!
 
Daniel är på fotboll, Fia ser på Alfons och jag kom just på att vi har lite rabarberpaj kvar från igår. Over and out.


1 kommentar:

Camillas dagar sa...

Grattis, grattis! Vilket mysigt ställe att fira bröllopsdagen på!
Kram!