söndag 16 juni 2013

Om att inte hinna med trots att man vill

Jag har ju så mycket jag vill blogga om, men jag hinner inte med!

Idag skulle vi premiärbrygga öl men fick ställa in eftersom vi hade så mycket annat att göra.

På plussidan: ärenden avklarade, nya träningskläder inhandlade, gödsel inhandlat, nya växter planterade, staketet uppe (yay, tack maken nu kan vi släppa barnet fritt i trädgården).

Jag har ett vad med min svåger om att fixa ett visst antal armhävningar till midsommar och jäklar vilken utveckling det varit de senaste veckorna! Jag har alltid varit stark, särskilt i armarna, men jag har aldrig varit bra på armhävningar (eller jo, i perioder). Men nu jäklar! Jag tackar yogan för mycket, många solhälsningar där... ;)

I alla fall kommer ni framöver få godbitar som en underbar middag på stadens bästa krog och
nyheter från "ur mammas garderob".

Fortsättning följer.

Inga kommentarer: