måndag 19 augusti 2013

Den helande yogan och dagisstart

Det var så nära att jag skippade yogan idag. Jättebesviken var jag, men jag var så trött och hade så ont i huvudet att jag inte kunde begripa hur jag ens skulle kunna ta mig dit.
Men jag vet ju att jag alltid mår bättre efteråt och det lättade lite i huvudet så tjugo i sju bestämde jag mig för att trampa dit. Angelica var tillbaka efter sin semester och hon är så himla bra!! Vi gav järnet och naturligtvis kände jag mig som en annan människa efteråt.

Drygt en mils cykling och en timmes yoga blev det idag.

Fia började på dagis igen efter tio veckors sommarlov. Daniel lämnade och hon hade varit lite blyg & kramig en stund. När jag hämtade fick jag världens goaste och längsta kram. Hon hade varit ledsen när alla nya småttingar blev ledsna samt när hon vaknade efter sovstunden och inte visste var hon befann sig, men annars hade det gått bra idag. Skönt. Och jag slapp syrliga/dryga/knepiga kommentarer från min icke-favorit-fröken. Dubbelskönt.

Nu ska vi se finalen av True Blood!

1 kommentar:

Fifi sa...

Asså True Blood, jag grät!