söndag 18 augusti 2013

Två veckor med Noom

Två veckor med stenkoll på vad jag stoppar i mig, det har varit intressant.
Jag har hela tiden vetat vilka som är mina fallgropar och detta har fått mig att undvika dem.
Helgerna har jag varit mer tillåtande men jag har nog bara spräckt min dagsbudget en gång.

Jag känner stor skillnad i kroppen även om det inte syns så mycket på vågen, men det där med vikt är jag egentligen inte så förtjust i, under flera år hade jag inte en aning om vad jag vägde och det var jätteskönt. Bäst märker jag på mina kläder eller på måttbandet om det hänt något.

Med det sagt vill jag ändå nå mitt viktmål men det behöver inte gå så himla fort, det här är mer långsiktigt. Jag är peppad för en bra träningshöst också och målet där är att prova på fler olika pass.

1 kommentar:

Camillas dagar sa...

Hm, jag slutade bokföra vad jag åt i fredags morse och trodde att jag skulle fixa det ändå. Det blev en riktig ätarhelg... Nya tag i morgon igen.
Kram!