onsdag 11 september 2013

Död sill

Den här veckan alltså... Jag är som en död sill varje morgon, knappt kontaktbar.
Tror aldrig jag sovit så hårt.

Det var en tuff vecka förra veckan, det kanske är därför. Hur som helst sover jag nog lite för hårt? Eller för kort. Ett par koppar kaffe brukar hur som helst få igång mig. Sen jobbar man, hämtar på dagis, lagar mat, sen ska Fia sova och man själv träna eller kollapsa i soffan. Vardag kallas det visst, och det är inte alltid det mest inspirerande.

Äntligen igång med yoga denna vecka efter div/sjukdom. Firade det + en jobbgrej med att köpa en ny sport-bh: Triumph tri-action, både snygg & skön. Vit med röda & svarta detaljer.

En annan sak jag gör: följer Halvbrodern. En alldeles lysande norsk serie. Om ni inte sett: se ikapp på svt play! Annat tips: Land Girls (BBC). Är dock inne på tredje säsongen.

Inga kommentarer: