torsdag 10 oktober 2013

Febrigt hos mästerkocken

Jag har sagt till min man flera gånger att han borde ställa upp i Sveriges mästerkock. Så himla bra jag har det med en man som verkligen gillar att laga god mat. Det gör jag med & det är jättemysigt när vi lagar mat tillsammans.

Sofia är sjuk. Feber, snuva, hosta. Daniel har varit hemma med henne idag och jag stannar hemma med henne imorgon.

Idag har jag känt mig hängig & trött, hoppas det beror på vädret och inte någon smitta.

Annars tänker jag på vad jag ska packa & vad jag ska hinna med innan vi åker.

Jag har alltid trott att min första (enda?) resa till Turkiet skulle gå till Istanbul, aldrig att jag skulle åka charter dit. Men jag tror det kommer bli jättebra!

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Det blir nog hur bra som helst det där, hoppas att det bara är resfeber! ;)
Kram!

Omentjej sa...

Camilla: Ja det är det nog! Kram!