tisdag 15 oktober 2013

I Turkiet

Folk på hotellet har just struttat runt i ett tåg (vad kallas det? jag minns inte). This is why I don't do charter. Men nu är jag ju på charterresa och ärligt talat har vi det jättebra.

Hotellet bjöd på ett fantastiskt välkomnande och alla är jättetrevliga. Det börjar nog bli lågsäsong för det är inga mängder med folk (relativt litet hotell också tror jag). Här finns fyra pooler , varav två för barn, fem vattenrutschkanor, lekpark, trampolin (med sex platser), mål & nät för olika sporter, minigolfbana, spa med hamam osv, fri buss till havet flera gånger om dagen.
När vi kom hade vi blommor på rummet, en korg med godsaker, vin & dricka i kylen. Morgonrockar & tofflor. Fräscht är det också. Jag är så nöjd & mår så himla bra nu.

Ikväll visas match (fotboll antar jag ;) mellan Sverige - Tyskland & då bjuds det på popcorn. :D.

Daniel ska kanske titta, jag & Fia stannar på rummet. Vi är ganska trötta efter väckning 03.30 & ganska lite sömn under resan (2-2,5 timme max). Jag körde till Arlanda och fick blåsa i nykterhetskontroll för första gången.

Vi har förresten ätit en jättegod turkisk buffé & Fia har varit på minidisco (hon ville & var tuff först men så blev hon lite undanskuffad & ledsen. Men jag är glad att hon vågade, det var mest större barn.

Det var väl allt jag hade att säga för tillfället, imorgon drar vi till havet. Det ska bli 25 grader & sol.


2 kommentarer:

Fifi sa...

Låter hur skönt som helst!

Camillas dagar sa...

Njut!!! Kul att du bloggar från resan! :D