måndag 28 oktober 2013

Ny vinterjacka

Jag beställde ju höstjacka från Stormberg och är jättenöjd. Idag har de 50% på alla dunjackor så då slog jag till igen. Röd såklart! :)  Finns här. (Och nej, jag är inte sponsrad ;).

Jag vill ha en varm jacka som går ner över baken, som är lite tålig mot vind och fukt. Luvan går inte att ta av men hur ofta tar man av den ändå? Kan vara skönt som ett extra vindskydd i nacken.

Hoppas den är så bra som jag tror nu bara!

Imorgon ska jag möta upp fina vänner i huvudstaden och gå på Hurra för trots! Ska bli jättekul!

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Fin! :) Ha ha, du BORDE bli sponsrad. ;)
Jag har en liknande men av märket Didrikson. Den är också röd och har brons/brunt foder och huva.
Får nog snart ta och plocka fram den tror jag. :)
Kram!

Omentjej sa...

Camilla: haha, ja eller hur! ;D
Åh det låter jättesnyggt, klart du måste! Didrikson gillar jag!
Kram!