måndag 30 december 2013

Hoppsan, vad tiden går!

Oj!  Det var visst ett tag sedan jag bloggade!

Jag mår som sagt mycket bättre och jag har haft så mycket för mig före och efter jul att dagarna bara försvunnit.

Idag till exempel var vi ute och handlade (tillsammans med resten av stadens befolkning) mellan 12-16 (helt otroligt) och resten av dagen/kvällen försvann i ett virrvarr av hämta/lämna barn/saker, förbereda mat, natta barn och sen sjunka ner i soffan vid 22.30.

Förkylda är vi också och jag har köpt såna där illgröna piller som ska ha någon bra effekt mot bihåleinflammation (som är i begynnande).

Imorgon får vi sju gäster varav tre sover över. Vi har förberett en hel del men har mycket kvar.

Vi har haft en jättefin, underbar, jul och nu ser jag fram emot 2014 som jag hoppas har massor av fint att erbjuda.

Gott Nytt År!

(Psst, ska försöka blogga lite flitigare nästa år men det är lika bra att inte ge några löften)

1 kommentar:

Unknown sa...

Blöjor,barnmat,välling mm ,direkt hem tilldörren med hemleverans över hela Sverige.

NU ÄVEN MED BYXBLÖJOR OCH BLÖJTÅRTOR.

www.blojbudet.se