måndag 13 januari 2014

Årets julklapp och frusna fötter

Hjälp, vilken dag. Jag är helt färdig. Glad, men så förfärligt trött.

Helgen var fin. Fia blev som de flesta andra barn exalterad över att snön äntligen var här, vi åkte pulka både lördag & söndag. Igår blåste det dock isande kallt och vår roliga utelek slutade i förtvivlan och iskalla tår.
Efter hemkomst och uppvärmning hoppade jag och Fia i ett varmt skönt bad. Sen höll jag på att somna (Fia höll dock igång från 7-21.30 igår. Puh.). 

Igår fick jag hem min julklapp från jobbet också. Egentligen mina för jag passade på att beställa 2012 & 2013 års julklappar på samma dag. :)  2012 fick jag en mysig pläd och 2013 denna tjusiga skål (Sara hade fått en likadan ;). Kommer att passa fint ihop med mitt stora fat från Mateus. 


Inga kommentarer: