fredag 24 januari 2014

Jag vore hellre medvetslös...

På fullt allvar skulle jag önska att jag kunde bli nedsövd till dess jag blir frisk igen. Jösses vad risigt jag mår.

Hostan tar knäcken på mig, idag har näsan börjat rinna, huvudvärken är ofantlig, kroppen värker och febern ligger på 38,6 vilket är väldigt högt för mig.

Har tänkt: luftrörskatarr, nu tänker jag: influensa??

Jag har mest legat (suttit snarare) i sängen, fullt påklädd under en filt, läst & slumrat samt sett antikrundans jubileumsprogram på svt play.

Jaja, jag får spurta med utmaningen, orkar inte nu.
Over and out.

3 kommentarer:

Fifi sa...

Men stackare, krya på dig!

Camillas dagar sa...

Men fy bubblan! Skickar varma, stärkande skidåkar-krya till dig! Hoppas att du mår bättre nu!
Kram!

Omentjej sa...

Fifi & Camilla: Tack, det är lite bättre nu. Kram på er!