måndag 3 februari 2014

Hos doktorn

Min kära pappa skjutsade mig till doktorn idag, trots det blev jag alldeles svettig av ansträngningen.  Det går någorlunda så länge jag håller mig stilla men minsta lilla aktivitet... Usch vad trött jag är på detta. 

Det lyssnades iaf. på lungor och hjärta och togs sänka osv. Men det är ett virus som spökar och det är bihålorna sjukdomen sitter i nu, att min eländeshosta dröjer sig kvar är ingen fara (men nog så jobbigt). 

Jag blev sjukskriven veckan ut och blir det inte bättre ska jag komma tillbaka. Men nu får det väl ändå vara nog, eller hur! 

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Men rackarns vilken seg bacill! Krya på dig nu!
Kram!

Camillas dagar sa...

Men rackarns vilken seg bacill! Krya på dig nu!
Kram!

Librarybeth sa...

Hu. Men nu ska du väl ändå bli kry! Vila, vila och sedan nya tag.