söndag 30 mars 2014

Nya möbler och trött rygg

För någon vecka sedan kasserade vi våra (en gång fina) utemöbler.
Vi hade inte tagit hand om dem. 
Igår gav vi oss ut på jakt efter nya och hittade rätt på andra stället! Hem och bokade föreningens släpvagn (jag är fortfarande chockad att den inte var fulltecknad en dag som igår men folk hade nog inte riktigt hunnit fatta) och så tillbaka och inhandlade/hämtade. Yey!

Hur som helst, nu har jag mått riktigt bra och varit ofattbart pigg i två dagar. Fantastisk känsla, men jag har nog överansträngt mig lite. Idag känns det inte riktigt som att jag sitter ihop ordentligt i rygg och bäcken. A ja, smällar man får ta. Jag gillar att få tillhöra the land of the living igen. 

Firade in våren med nytt lack (chic pink från l'oréal) och nya maffiga solbrillor från Lindex. 

I fredags köpte jag en tunn skön blus, lite stretch i så jag räknar med 
att kunna ha den ett tag trots växande mage. Bild från hm.com.

Nu ska jag ut och sopa altanen (om ryggen tillåter ;).

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Mmm, vad vårigt och fint. Sätt dig du och vila med brillorna på ;D

Camillas dagar sa...

Snygga inköp! Skulle kunna tänka mig allt. Nya solbrillor behövs, hittar inga alls från förra sommaren. Vet inte vart jag kan ha lagt dem.
Kram kram!

Anonym sa...

Lacket på direkt! Härligt :)
Läckert.